شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۷:۲۹:۴۹

اقتدار دریایی ایران را احیا کنیم

باشگاه خبری فراساحل: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواستار بازگشت به دریا و احیای اقتدار دریایی ایران شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، دریادار دکتر حبیب الله سیاری در مراسم پایانی هفدهمین همایش صنایع دریایی ضمن اعلام این مطلب گفت: در قرآن کریم  به عنوان رهنامه و دکترین اسلامی چنین آمده است:« آیا از امکانات خدادادی دریا به نحو احسن استفاده کرده ایم»؟ که قطعا پاسخ  این سؤال منفی است.


وی افزود: امید است با توجه به دیدگاه رهبر معظم انقلاب که معتعقدند به دریا بی‌احترامی و بی‌اهتمامی شده، به سمت احیای قدرت دریایی حرکت کنیم. دکتر سیاری در ادامه سخنان خود به عوامل اصلی اقتدار دریایی اشاره کرد و گفت: احیای تمدن دریایی، اسقرار در سواحل و تولید قدرت دریایی از عوامل اصلی اسقرار دریایی است.


فرمانده نیروی دریایی در ادامه با اشاره به اینکه ما از استعمار آسیب دیده‌ایم، یادآور شد: با توجه به نگاه مقام معظم رهبری، نظریه بازگشت به دریا را مطرح کرده‌ایم تا در آینده ثابت شود تمامی مسائل دریایی این کشور به دریا و صنایع دریایی وابسته است و تنها با داشتن قدرت دریایی می‌توان از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد. وی در پایان، رویکرد دریایی دولت را با اهمیت توصیف کرد و گفت: مسلما رویکرد دریایی دولت به فرهنگ سازی نیاز دارد.



  کد خبر : 920
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :